29 Nisan 2014 Salı

motif örnekleri


Yazlık örgülerimi yaparken deneme amaçlı çıkardığım motif örneklerimi yükledim .Beğenirseniz sizde bu motifleri kullanabilirsiniz.İlk resimdeki örneğim şu anda kendime ördüğüm yeleğin motifi.Motif boyu büyük olduğu için örerken çok vaktinizi almaz.İki güne rahat bitirebilirsiniz.Laf aramızda ben çok oyalanarak ördüğüm için iki günde bitiremedim.Sizler yapabilirsiniz ama :)



bahar örgülerimden ilk'i adlı yazımda size bahsetmiştim yeni yün aldım kendime daha sonra sizinle paylaşırım diye.İşte yünüm ve çıkardığım motifim.Size bu motifin nasıl yapıldığını anlatmak çok isterim fakat yok yani denedim ama o kabiliyet bende yok eminim yazsam hiç bişey anlatamadığım için sizlerde anlayamıcaksınız.
O yüzden çıkarabilirseniz siz çıkarın lütfen :) Eğer anlayamadığınız bir nokta olursa bana yorumda yazın ben size yardımcı olmaya çalışırım.




1 yorum:

  1. Blogunuz hayırlı olsun.Ziyaretçileriniz bol olsun..motifler çok güzel duruyor.Ellerinize sağlık.Bende beklerim..Sevgiler

    YanıtlaSil