16 Nisan 2014 Çarşamba

Mis sabunlara bende bir el attım ..

İştee bu harika şirin mi şirin sabunlar benim eserim :)) Ne çok heves ve zevkle yaptım.Hemde sipariş alıp,satışınıda yaptım hatta tam bu işe atılmak üzereyim ki kanat şekilli silikon kalıbım yırtılana kadar.Benim aldığım yer kalitesiz mi yaptı neden bilmiyorum ama şekil itibariyle de çabuk deforme oluyor kanatlı kalıp.
Bebek kalıbımıda aynı yerden almama rağmen o hala sapasağlam.Silikon kalıpları da malum çok pahalı oldukları için bu iş çok fazla yatırım istiyor.İşe başlamak isteyenlere benden uyarı :)) Yoksa her aşaması çok zevkli olan bir iş :))
Bebeğim olduğunda ise mutlaka çevreme dağıtmak için yapacağım birşey :))







Yukarıdaki örnek ise kokulu taş :)))) Evinize dekor olarak yapabilirsiniz :) Hatta ben kokulu taş malzemesi ile yaptım ama siz isterseniz alçı tozu özellikle kartonpiyer tozu gibi maddelerle de kendinize yapmak için kullanabilirsiniz.Rengi kokulu taş malzemesine göre biraz daha sarımsı oluyor o kadar :))






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder