25 Nisan 2014 Cuma

Gel keyfim gel !!

Ammannn şu ara pek bi keyfime düşkün oldum .Bahar geldi ya ondan mıdır nedir keyif alacağım herşeyi yapıyorum . Bir elimde cımbız bir elimde ayna umrumda mı dünya :) böyle miydi bu söz? Neysee ne ohh...
İnsanın hayatta mutlaka mutlu olduğu şeyleri yapmaya fırsat ayırması lazım ben bunu bilir bunu söylerim.Mutluluğun yolunun buradan geçtiğine inanırım.Çünkü hayat gerçekten çok zor.Geçim derdi,ölümler,hırs,entrika,günün yorucu telaşı vs...hayat zaten zor arkadaş o yüzden zorlukların içinden mutlulukları seçmelisin.Bunu yaşamalısın ki hayattan bir zerrede olsa zevk alabilesin.Yoksa bu zorlukların üstesinden nasıl gelirsin.
Bende bu modda baharın tadını çıkarıyorum.(Dışardan tuzum kuru gibi görünebilir ama unutmayın her insanın içinde yaşadığı zorluklar vardır)
Arkadaşım Nurgül'ün okumam için verdiği pucca serisinin ilk kitabını okuyorum şu an.Pek bana göre bir kitap olduğu söylenemez.Evet çok akıcı hep ne olcak diye merak ediyorsun.Çünkü bu kitap senin hayatındaki bir çok şeyden farklı o yüzden ilginç geliyor okuyorsun.Bana birşey katmıyor bunu okumak fakat vakit geçsin azcık kafam dağılsın diye okuyorum.Bizim toplum yaşayışlarımıza göre çok ters..Kusura bakmayın o kadar modern bir insan değilim pucca'nın yaşam tarzını onaylayacak kadar.Ama okumayın demem okuyun herşeyi okuyun ve neler var hayatta bilin görün herşeyden biraz fikriniz olsun.Buda benim görüşüm tabii:))
Harika bir gün geçirmenizi dilerim...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder