22 Nisan 2014 Salı

İşte hayatımın keyf-i zamanları

Yorucu bir günün ardından kendime ayırdığım harika bir keyif saati.Yorucu gün dediysem tatlı yorgunluk :)
Metin'i evlendiğimizden bu yana sayılı olarak müsait bulduğum bir günü değerlendirme de diyebiliriz bu güne.
Sabah öğrencisiyle ders yaptıktan sonra bütün gün benimdi. Oradan oraya koşturduk tabii Metin'de benimle birlikte.Nasıl iyi geldi bugün bana anlatamam.Çocuklar gibiydim.Önce Çamlık'ta temiz havada biraz yürüyüş yaptık ardından da Çamlığın içerisinde bulunan hayvanat bahçesini gezdik.Hayvanat bahçesi dediysem siz öyle büyük bir şey canlandırmayın gözünüzde.Temsili Hayvanat bahçesi.Tavşan,deve,deve kuşu,tavus kuşu,papağan ve çeşitli horozlardan oluşan...Tabii bu horozlardan bir tanesi vardı ki şehrimizin temsili Denizli horozu.Gerçekten de çok asil bir duruşu armış canlı olarak görmek yeni nasip oldu.
Tabi Çamlık'a gelip de forum Çamlık'a uğramamak olur mu.Hemen kendimi D&R'a attım ve elime iki dergi geçirdim biri EVİM diğeri ise  HOME KANAVİÇE.İki dergide nisan sayısında şu anda.Almak isterseniz hala şansınız var.
Ayrıntılarıyla sizi boğmak istemediğim fakat yoğun bir gün geçirmenin sonunda üzerine birde ev temizliği ile artık pertim çıkmıştı.Günün yorgunluğu ise ancak bu güzel dergilere vakit ayırarak geçerdi.
EVİM'in bu sayısı da hoşmuş.İçerisinde güzel fikirler var evinize uygulamanız için.Hatta bende bir kaç tanesini yapılacak listeme kaydettim :) Sizlerle de yakın zamanda paylaşırım.
HOME KANAVİÇE ise benim çok umduğum gibi değildi.İlk defa alıyorum bu dergiyi ben biraz daha kanaviçe hakkında bilgi verici olur diye düşünmüştüm.Şu ara içten içe bi kanaviçe yapma hevesim başladı da.
Fakat üzgünüm ama yeni başlayacak olanlar için bilgi vermiyor.Kanaviçeyi biliyor ve modern desenler arıyorsanız işte o zaman tam sizlere göre bu dergi.İçerisindeki desenler tam baharlık, cıvıl cıvıl mutlaka bir göz atmalısınız.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder